Godmorgon huns!

Jag total slocknade vid halv tio tiden igår - vilket jag ALDRIG gör. För att vara mig så är det väldigt konstigt.. Men det kan nog  bero på att jag i flera dagar nu har varit vaken till 03:00 och gått upp innan 08:00. Men min kropp fungerar som så att jag inte kan somna innan tolv.. så det känns lite små skumt, fast skönt som satan att kunna somna så tidigt! :) I promise.

Fullrulle igår, eller det kanske är att överdriva. Träffade Frivården vid 15:00 - 16:10, det gick bra. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, och hon från FV ska ju skriva ett utlåtande till Tingsrätten vad hon tycker att jag ska få för straff, och någonting säger mig att hon inte kommer tycka något värsting straff - övervakning antagligen. Skönt! Ska ju upp i rätten nästa vecka, den 11:e November.. bara två dagar efter att killen min fyller 27år (yes, you heard me.. 27!) det skiljer alltså 9år mellan honom och mig, för er som inte redan vet det. Men som jag alltid sagt: Det är inte åldern som spelar någon roll, utan känslorna.."

Och med det säger jag; Hörs senare! Kaffe dags för min del och städning ;)
PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: hanna

Your words..fin blogg! :)

titta gärna in på min

och skriv en kommentar :]

2009-11-04 @ 22:16:58
URL: http://dreamonbaby.blogg.se/
Postat av: emilia

Grymt fin blogg tjejen!

2009-11-05 @ 08:44:24
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0