17:e Augusti

Ja, vad ska jag säga? Jag sa nog det mesta i det förra inlägget - och ja, bloggen har officielt dött ut. Men tänkte iallafall ge er en liten uppdatering idag. Bra va? :)

Jag tror att jag börjar må 'sämre' nu pga att hösten och vintern närmar sig nu och sommaren går mot sitt slut. (Vilken sommar förresten?) Och jag blir alltid grymt deprimerad på vintern, hatar'n. Men troligen så blir det en solresa för babys o min del då.. det är vi värda! Så det hoppas jag på, och det kommer bli grymt skönt. Beach24/7!

Och i övriga fall så håller jag på o söker jobb för fullt - har en intervjuv i Sthlm snart.. dom blev  "intresserade" av det jag skrev i ansökan. Hur nu det har gått till .. ;s Så där verkar jag ha en stor chans att faktiskt få jobbet. Man kan ju alltid hoppas. Vad det är för jobb, utelämnar jag just nu :)

Nu tyvärr, ska jag dricka mitt morgonkaffe och röka. Det blev ingen större uppdatering, too bad!
Men vi hörs maybe. Kram*

Kommentarer
Postat av: JONNA

sv: haha ja dem är väldigt fina! :)

2009-08-18 @ 12:20:58
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt.

jag gör inte så mycket! :)

allt bra? :)

2009-08-18 @ 12:25:45
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0