Senare än jag trott.

Hej peops!
Nu sitter jag här framför bloggen igen.. det blev mycket senare igår än vad jag trott att det skulle bli, skulle som sagt vara hemma igen vid 14:00 tiden, men kom inte hem förrän sent mot kvällen. Men jag hade en kanon dag igår måste jag säga. Först drog killen och jag till Katrineholm, därefter hade jag möte med Soc. Det gick bra - körde över dom lite och var inte alls så trevlig jag brukar va.. Men som sagt, vill man uppnå någonting så måste man ibland ta i med hårdhandskarna..

Efter mötet så umgicks jag och killen med lite folk, tog ett par öl och hade det allmänt trevligt. Så ja, det var en bra dag igår. Men usch&fy så trött och sliten jag är idag.. Sitter och försöker svara på alla mina mail, samt kommentarerna här. Men one thing is for sure, det blir en väldigt lugn dag.

Vi hörs senare! Puss

Kommentarer
Postat av: Cajsa

det är väla okej. trött hungrig, fryser och tror att jag håller på och bli sjuk bara.. :(

2009-08-26 @ 11:41:22
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: milla

Sv: då låter vi det förbli din hemlighet :) haha det är bra att ha sånna också :D

2009-08-26 @ 17:51:55
URL: http://dontforgettowrite.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0