Valparna kom i Söndags! :) <3

Kärlek på dom säger jag bara; jag vill behålla alla 8! <3
Killens & mina hundar fick valpar som sagt, och dom är gudomligt vackra! Är förälskad i dom alla.. speciellt tre utav dom. Men vi kan inte behålla någon, blir för mycket då. Eftersom det är Pitbulls vi har, så kräver dom extra mycket träningen, extra mycket tid osv, och det fungerar inte. Vi har nog med våra två redan. :'/ Jag kan tyvärr inte lägga ut bilder på valparna ännu, eftersom min telefon är paj, och sladden till Digitalkameran är borta. Men, senast den 20:e kommer bilder upp på dom :) Och ja, just nu ser dom ändå ut som små råttor ^^ , färgerna på våra mini Pitbulls blev: 5 svarta med lite vitt på sig, 2 gråa samt 1 vit med lite svart på sig. They're beautiful... <3

Ja.. så nu förstår ni varför jag inte bloggat?, har haft fullt upp. Dessutom har jag mått piss senaste dagarna - har varit både det ena o det andra med kroppen osv, så det blir troligen läkaren inomkort. Är lite skraj däremot för vad dom kanske kan säga till mig, vad resultaten blir.. men, jag tänker inte oroa mig förrän jag vet fersure!

Hoppas allt är bra med er!
Jag ska försöka orka besvara alla fina kommentarer idag.
Annars så hörs vi imorgon troligen, eller om någon dag. Beror på.
Puss&Kram, urs truely E!

Två pics på mina&killens två Pitbulls, föräldrarna till våra valpar.. <3


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0