16 minus grader! Fyfan..

Godkväll på er!
Jag har faktiskt låtit bli bloggen ett bra tag nu - inte haft lusten eller viljan. Jag är hos min man nu, har varit det ett tag nu. Och ska vara kvar över jul och nyår minst. Det är tokmysigt måste jag säga.. så skönt att umgås med honom och djuren! Det har blivit ett par långa promenader trots att det är svinkallt ute och man närapå fryser till is. För visst fan är det riktigt jävla kallt nu.. suck! Jag avskyr vinter och kyla som jag så många gånger har påpekat. Men promenaderna är kanon iallafall..

Kommer troligen inte lägga så mycket tid på att blogga nu förrän nästa år. Har gjort en ny blogg som får gälla sedan. Nåja, nu ska jag iallafall luta mig tillbaka i soffan och glo på tvn. En sista promenad för hundarna blir det om ett tag.. brrr!*

HÖRS! PUSS ;*


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0