BRITTANS 3 - ÖVERPORRIG! ;o

Man kan ju tro det! Iallafall om man lyssnar på RIX FM, vilket jag ofta gör. Diggar radio-pratarna där totalt! Iallafall så kör jag musik på hösta volym under dagarna, alltså ifrån datorn. När klockan sedan blir nio så stänger jag av och kör igång radion på en betydligt lägre ljudnivå; Rix Fm, såklart! (och självklart rf på morgonkvisten) Och jag har noterat nu i fyra dagar att Britneys låt, 3 endast spelas på kvällarna.. Jag har aldrig hört dom spela låten under dagarna. Hur kommer det sig? Den kanske är för porrig, texten är ju lite speciell och handlar ju om trekant. Frågan är då tycker dom inte att dom kan spela låten på dagarna pga det? Då måste jag säga att dom är väldigt larviga!

Sådär, nu fick ni veta vad jag har gått och stört mig på ett par dagar nu. Haha! För tillfället sitter jag och tralar med i musiken som spelas på radion.. är extremt övertrött! Men nattugglan jag kan ju inte sova, fyfan. Längtar dessutom alldeles för mycket till Fredag - satan va härligt det ska bli att träffa baby & mina djur igen, jag kan inte bärga mig ;D "Snart blir det Fredagsmys... hoppas inte föräldrarna stör ;)" Tur vi båda har eget place, parentsfree 24/7! Haha :D

Nej ni, nu börjar jag bli alldeles för flummtrött. Ska glo igenom mailen och fixa lite annat, sen tror jag att sängen är det bästa alternativet.

Ciao!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0