En början, ett slut..

Hur mår ni idag?
Själv så kan jag inte påstå att det är bra överhuvudtaget, det enda positiva för tillfället är väl isåfall att jag faktiskt orkar kliva upp ur sängen, fixa i ordning mig och sånt. Trodde inte jag skulle vakna i morse nästan.. dessutom var det en hemsk natt - en riktigt fördjävlig mardröm! Vill inte ens tänka på den - usch säger jag bara. Allt som hände i den mardrömmen kände jag verkligen, det gjorde ont på riktigt fast det var en dröm. Jag brukar inte drömma mardrömmar, väldigt sällan.. men när det har hänt någonting som gör ont inom mig, så brukar mardrömmarna komma. Hur kan det vara så egentligen? Och varför? Som om man inte redan är tillräckligt skadad och sårad, drömmarna ska även skada en också. Läskigt det där! Så jag vet inte om jag vågar somna inatt - ni får tycka det låter hur sjukt och patetiskt ni vill, men så är det.. hade ni drömt det jag drömde inatt och verkligen känt känslorna.. då hade inte ni heller velat somna mer.

Jag sitter med min 6:e kopp kaffe nu och typ 10:nde ciggarett! Behöver lugna ner mig och relaxa lite.. det funkar lite smått, men inte så bra. Idag tänker jag bara ta det lugnt, behöver egentligen upp och handla men jag vill inte gå ut idag.. nej fy fan! Inte efter inatt och igår kväll.. Mardrömmen jagar mig fortfarande! Så jag ska bara vara hemma idag, träna lite med min magtränare och köra lite egen workout, skönt! Har en fördjävlig träningsvärk i magen idag, men det är bra.. då vet man att det fungerar :) Bättre än situps!! Lillasyrran och min äldsta lillebror kommer möjligen över idag, det får vi se. Vi sa det igår iallafall, men saker o ting ändras ju.. Och frågan är: Vill jag verkligen träffa någon idag? Nja.. möjligen min bästa S isåfall, prata! Nåja, måste återgå till kaffe pimplandet och hoppas på att jag kan må bättre snart. Det känns hemskt allting!

PUSS!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0