Fin besök vid tre tiden!

Godmorgon folket! :)
Snacka om ett tråkigt sätt att börja alla inlägg på, haha. Eller iallafall dom flesta. Blev rätt sent för mig igår faktiskt, satt vaken till efter 03:00 och diktade lite osv, är ingen hejdare på det men ju mer man håller på dessto bättre blir man tror jag! Har städat och grejat lite nu på morgonen med Lady Gaga's - Bad Romance på på högsta volym, repeat tusen tals gånger. Haha, stackars grannarna ;D "Jävla ungdomar" tänker dom nog. Nåja, jag gillar låten!

Efter tre tiden så får jag besök, så ska försöka hinna upp på stan innan dess och köpa kaffe, har nästan inget kvar.. det tar slut på mindre än en vecka för mig. Fattar ni nu hur mycket kaffe jag faktiskt häller i mig titt som tätt? Beroende!, verkligen.. Jag har funderat ett tag nu på att ta bort min blogg, eller inte ta bort så.. för jag vill ju ha kvar och kunna läsa senare i livet, precis som jag sparat de andra bloggar jag haft. Men sätter lösenords skydd på denna och låter den ligga bara. Det är bara en fundering, men känns som om jag vill göra en helt ny blogg till 2010 som kommer! Start over om ni förstår? Och skönt att byta osv ibland.. Dessutom har min blogg blivit så tråkig nu på den senaste tiden, inga bilder överhuvudtaget. Men varför har ju jag faktiskt förklarat för er sötnosar ;)* Men det återstår att se hur jag gör ...

På Fredagen nästa vecka funderar jag på att åka upp till killen! Får då skjuts från Västerås till honom utav sin mamma, men tåget till Västerås måste jag ta, slipper inte undan det. Haha, jag som avskyr att åka tåg liksom. Good luck :) Men jag saknar djuren så förbannat mycket så jag dör nästan, baby saknar jag också! Och jag har gjort så att de möten jag måste ha är gjorda innan Fredag så jag kan åka till honom och vara där ett tag. Hur länge får vi se helt enkelt! Har dock inte spikat detta ännu, för just nu är det mycket som måste ordnas, från min sida.. Jag har mycket helt enkelt! Så det beror på orken osv, u get the pic! :)

Nu måste jag fortsätta här och sedan göra mig i ordning lite snabbt! Blir inte en massa make-up idag så jag ser ut som en smink docka, haha.. det är ju trots allt Söndag (andra advent ;o) och då får man se lite små risig och trött ut. Eller hur? :) Ajuste, kaffe måste hinnas köpas.. suck!

Ha det bra så länge! PUSS ;*


Hahah! God damn it..


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0