Godkväll!

Har haft fullt upp hela dagen, nästan iallafall. Har uträttat alla de grejer jag skulle göra idag, förutom NORDEA!, dom stängde tydligen klockan ett idag, suck. Skumma tider. Så jag måste upp dit imorgon innan ett. Jag som hade önskat att jag kunde vara hemma hela dagen och förbereda inför Fredag, men icke sa nicke.. Nåja, måste ändå över till morsan en snabbis, usch! Det har man ju ingen som helst lust med.. Träffade bästis Eddy en stund idag också, han gjorde mig en tjänst. Tackar! Skönt att man kan ha en bra killkompis som ställer upp, han är den tokiga och som alltid skrattar! Haha :D

Nu sitter jag och halvsover framför datorn, det har ju blivit sent de senaste dagarna.. ja, nästan ingen sömn alls överhuvudtaget. Men jag ska försöka hålla mig vaken till tolv åtminstone så jag kan vara extra trött imorgon och lägga mig tidigt som fan - måste ju upp senast 05:00 på Fredag ;| Tåget går vid sju..

Vi hörs! ;*


Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad tråkigt :O asså jag fattar inte varför det inte syns på allas... men men kanske har med webbläsaren och göra?=)

2009-12-09 @ 22:19:55
URL: http://nathm.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0