Hungern, vart tog du vägen?

Goderkväller..
Blä för att åka buss säger jag bara, avskyr det verkligen till tusen. Bussresan till Kholm var rätt lugn, var inte så där värst mycket folk på så det var skönt och tyst. Efter mötet med Frivården och bussen hem anlände vid stationen så var det fullpackat med folk där. Och de flesta gick på just den bussen jag skulle med. Suck* Men det är väl så när klockan är runt 4tiden.. alla som går i skola och skit ska hem, fan för det bara ;p Hade oturen att hamna bakom två småbrudar aka fjortisar som satt och snackade Engelska med varandra. Och för att citera dom lite: "Ohmy god, yeah yeah. I'm soo sexy.. Uhuhu.." Osv. Förstår ni nu att mitt huvud värker lite smått? Småbrudar med riktigt ljusa röster som snackar högt och gapar & flamsar. Åh, nåd tack!

Hoppade av vid station när jag kom hem till "stan"  igen, istället för att gå av precis vid mig eftersom jag behövde handla lite. Och snabbhandlade sen fick jag skjuts hem utav en snäll morfar, tack. Inte skönt att bära matvaror genom Flen när det är svinkallt ute och näsan fryser till is. Haha.. vintern är här nu ordentligt antar jag. Fy! Tänkte att jag var jätte hungrig, vilket jag faktiskt var.. fram tills maten var klar och jag skulle börja äta. Då kände jag mig illamående o skit, vart tog hungern vägen liksom? ;o

Nu ska jag ut o slänga lite sopor o div, ;*

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0