Jag hatar att åka buss!

Godmorgon!
Har varit vaken ett bra tag, hunnit med en dusch och lite annat nödvändigt.. Vid 13:30 går min buss till Kholm, har möte där kl.14:00 med Frivården. Och jag som avskyr att åka både buss och tåg, usch på det! Hemresan blir nog värst har jag en känsla av, för den bussen hem går vid 16:00 och det är då ALLA som går i skolan, jobbar osv.. tar bussen. Suck* Man kommer troligen bli tvungen att stå på hemvägen, haha. Vilka problem jag har alltså.

Det blev en väldigt konstig dag igår måste jag säga - började bra, var bra, men slutade katastrofartat nästan. Vissa ska absolut inte dricka för många öl.. Nåja, en helt Ok dag var det trots allt. Skönt att slippa "tänka" :). Idag mår jag knasigt, inte för att jag är bakis eller något .. sällan jag blir det! Utan för att jag sovit alldeles för lite och är stressad över bussresan, haha.. stackars mig, right? ;)

För övrigt ska det bara bli en toklugn dag idag har jag bestämt mig för, ingen lust att träffa någon. Så ska upp på stan efter mötet och jag kommit hem och handla hem lite gottis, lägga mig i sängen med en bok och bara ta det lugnt. Saknar mina bäbisar väldigt mycket.. så usch! Hundarna alltså :) Mina hjärtan.. men dom mår bra, har pratat lite med dom i telefon, haha.. x) Inte för att dom säger så mycket, men huvudsaken är att dom hör min röst och när jag säger att Jag kommer snart!" Dock vet jag inte om jag gör det.. någongång.

Nej ni, nu måste jag fixa i ordning mig och leta fram mitt VISA-kort och springa o ta ut pengar innan den nedrans bussen går. Så lite brådis är det! Hörs later maybe..

(Usb-sladden bråkar med dig, därav kan jag inte lägga in nytagna bilder..)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0