Jag trodde det fanns monster i lägenheten..

... men det var bara min mage som lät enormt mycket. Haha :) Jag antar att magen skriker mycket när man lever på en massa kaffe och lite kiwisar om dagarna. Matlusten finns ju helt enkelt inte. Måste verkligen börja få i ordning på ätandet, tydligen så mår kroppen piss utav att inte äta regelbundet osv. Well, who knew? Har inte märkt av så mycket faktiskt, förutom att magen kan låta rätt mycket ibland, heh!

Hade besök förut idag, vi gick igenom en del saker som ska göras osv. Så mycket vettigt blev ju inte sagt direkt och jag satt och gäspade mig igenom hela mötet. Så intresserad är jag utav vad folk tycker/tänker. Nåja, man kan ju faktiskt inte gå runt och bry sig hela tiden.. I would go nuts then! Föresten, jag håller på och läser en bra kriminalroman. "Den du inte ser", heter den. Den var rent utsagt hemsk i början.. en kvinna och hennes hund blev mördade. Hunden hade blivit halvshuggen och ena tassen var borta. Fatta va äckligt, usch ryser bara jag tänker på det.. ser mina hundar då! Fy. Nej, nu tänker vi på annat alltså.

Jag vet att min blogg är extra tråkig just nu, men jag känner inte att jag orkar lägga så mycket energi på den. Dessutom är jag deppig hela tiden. Och ja, behöver ju inte dela med mig utav varenda detalj utav mitt liv. Right? :)

Hörs!


En av våra hundar. Åh, saknar så grymt mycket.. <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0