Kaffe i alldeles för stora mängder..

Godkväll på er som är vakna!
Det har varit en relativt lugn dag, har faktiskt inte gjort mycket förutom att försöka hålla räkningen på hur många koppar kaffe jag hällt i mig, jag var uppe vid 15st koppar, sen slutade jag räkna. Förstår ni nu att kaffe är ett starkt beroende för mig? Jag har haft lillasyrran och äldsta lillebrorsan på besök idag, mys. Köpte Cola och Chips - och de tjockisarna gluffsade i sig en hel påse chips. Ooops (!). Haha :) Jag norpade åt mig ett par få stycken bara, är inte alls förtjust i det.. men med en god dipp till så kan det vara gott. Sen har jag små plockat lite här hemma och gjort rent vardagsrums fönstrena på insidan, haha.. har fortfarande ingen dammsugare så det enda jag kan göra är o sopa golvet och moppa det. Hrm, inte värst lyckat. Endast en dammsugare duger, annars blir det inte tillräckligt rent!

Har pratat med skitungen också, det kan hända att hon kommer över imorgonbitti, och det får jag hoppas på.. det brukar alltid bli en hel del skratt och fjanterier, haha.. Hon fyller 18 på Måndag - woho!, då får jag sluta med skitunge grejen alltså. Det fungerar ju inte att kalla en myndig människa för skitunge (?). Men hon är ju kort och ser så liten ut så, möjligen fungerar det alltid att kalla henne det. Haha! Nej usch säger jag bara.. är trött och lite små flumig då jag har hällt i mig alldeles för mycket kaffe. Då blir jag lite sådär små rolig, nästan som om jag var full fast utan att vingla och shit ;p Och JA, jag skrev att jag är trött.. kaffet är inte direkt uppigande, inte längre iallafall. Dricker nog för mycket så det har motsatt effekt - typ som amft.

Är lite små grinig på nätet just nu, för allting går i slowmotion och laddar inte som det ska och stup i kvarten så står det "går inte att ladda sidan.." när jag försöker gå in på t.ex. FB eller Hotmail. Suck* Har perfekt ansluting, så vad fan är problemet undrar jag!? Någon som vet..? Msn är omöjligt att komma in på för mig nu, blir knäpp.. nåja, msn är ju inte sådär värst roligt iallafall så.. det får gärna vara ändå.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för sängen faktiskt! Tar ju en halvtimma nästan, med tandborstning, sminkborttagning, ansiktstvättning, nattkrämen ska på efter det.. ja, godnatt ciggen ska rökas. Så .. Men vi hörs imorgonbitti I guess - och då är nog tösen här, kulkul.. Skönt att göra något, och slippa tänka ..

Nattinatti bitches!
^^
(fick jag massa besökare nu? ;o)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0