Knarka kaffe för överlevnad..

Tjena morrs folket! :)
Har varit vaken sedan 10:00 - jag ville verkligen inte gå upp
, men jag har ju en del att uträtta idag och göra. Åker ju till familjen imorgon tidigt, älsk&djuren<3 Det ska bli så tokmysigt så.. Just nu sitter jag och knarkar kaffe för att känna mig nogorlunda normal - men jag känner att jag behöver ladda kaffebryggarn ännu en gång. Och folk säger att jag måste ta det lugnt med kaffedrickandet och tänka på magen? ;o Bullshit, den älskar kaffe i för stora mängder ;) Igår natt hängde min dator sig (ingenting ovanligt) och jag som skulle hålla missboo sällskap, men så blev det inte. Och mina försök att få igång den normalt igen misslyckades totalt. Så det slutade med att jag somnade, i stolen dessutom - haha! En väldans trött Elliebell kan man lugnt säga. Well, som jag sagt förut och säger det igen; Dator är skit, dom går efter sin egna vilja! Och ändå ska man lägga ut en massa pengar på dom.. blä +o(

Pumpar musik på högsta volym och ska träna lite med min magtränare nu! Försöker göra varje dag, minst 150ggr, men ibland har jag alldeles för mycket träningsvärk för att orka.. så då får mage, armar och rygg vila en dag. För kan jag inte sätta mig upp utan att det gör ont, då måste jag vila .. haha! Men träningsvärk är ju något man tränar bort!, synd att det kan göra så ont bara. Inte allt för smärttålig, inte när det gäller sånt iallafall. Hm*, måste över till morsan idag och hämta min post - hade fått någon tidning samt något från Polisen (?), ingen aning om vad det kan vara. Vitt jag vet så ska allting vara avklarat nu. Men ja! Det återstår att se vad dom vill mig.. Efter tre tiden så ska jag möta upp Jeanette som har en utav valparna ifrån oss, Kiara har hon döpt sin tik till :) Så söt så. Och verkligen lik våran hannhund! Ska bli kul att få se valpen igen.. som sagt så har vi ju sagt till köparna utav valparna att vi gärna vill se dom när det gått ett tag osv. - Blir ju jag som får se Kiara, eftersom killen är alldeles för långt borta. Mohaha, den jäveln får inte se ;)<3

Nu ska jag ladda kaffebryggarn igen sen försöka fixa i ordning mig lite snabbt! Sen är det väl posten som gäller att hämta. Usch, lång bit att gå ;o Hm, kanske lyckas fixa skjuts istället. Haha, lazyass!

VI HÖRS SENARE! PUSS ;* urs truly /Elliebell

Bjussar på en ny bild på mig! (lyckats få in bilder i datorn, finally!)

Hihihi! Nästan snyggare än den bild Missboo la upp på mig i sin blogg ;) haha!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0