Nattbloggning!

Har haft besök idag, det var mycket trevligt måste jag säga! :) Vi drack kaffe, åt lite, snackade skit och bara hade det allmänt mys. Fixat lampa till vardagsrummet är gjort idag!, skönt som satan ändå.. fast jag faktiskt föredrar att ha det nersläckt med en massa värmeljus tända. Men nu kan jag iallafall sitta i vardagsrummet och skriva när jag gör det.. dvs, diktera osv som jag väldigt ofta gör. Speciellt om jag är depprimerad/ledsen eller om jag är lycklig och glad! :)

Jag har planer på att sitta uppe väldigt länge idag faktiskt, inte för att jag har någon som helst anledning till att göra det.. men känner att jag skulle vilja bli sådär extremt trött så jag bara däckar. Blir ju aldrig det! Besöket åkte vid åtta tiden någongång ungefär .. och sen dess har jag inte gjort någonting speciellt, spelat musik på högsta volym och varit extremt förbannad (ilskan börjar lägga sig lite just nu, för stunden!), skrivit lite och nördat mig på Facebook, samt funderat över lite diverse saker som måste ordnas! Det kommer bli en lång vecka känner jag.. mycket att göra, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte uträtta hälften av det som behövs. Haha! Och inte för att jag är lat, utan för att "det kan jag ju göra senare".. Haha, smarta tankar ifrån mitt håll ibland! ;)

Nåja, ska återgå till pratandet med folk på msn!
Vi hörs imorgon babes. Puss ;*

(Saknar min bästa T! :) min tecompany person. <3)


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0