The best break-up way.. not!

Godkväller!
Usch va sämst jag mår just nu, och jag som ville ut
.. men men, det blir ju fler helger så ska inte bli grinig över det. Är grinig över så mycket annat just nu, kanske därav att jag mår dåligt? I guess. Det här med att göra slut satt jag o funderade på, hur gör man..? Jag har förr gjort på väldigt elaka sätt, men är ju äldre nu och därav mognare. Så hur ska man göra? ;o Jag menar inte bokstavligen att jag inte vet hur - utan mer bara Vad tycker Ni är det bästa sättet att göra slut? Det här med över sms är ju en total flopp, det är ju nästan bara wierd.. fast finns ju många som gör så ändå, de fega människorna antar jag. Fast jag kan tänka mig att det kan vara väldigt skönt att göra på det sättet om man faktiskt bryr sig om personen man lämnar och inte klarar av reaktionen när man gör't.. Eller är jag ute och cyklar helt? Haha.. Men jag vet att om jag skulle lämna min kille så skulle det säkerligen bli face-to-face! Det är ju schystast så.. Men nu när vi bor 20mil ifrån varandra, så kanske ett samtal skulle vara lämpligast? Eller varför inte ett sms? Haha, nej tillbaka till ruta 1 - the old E, sms eller ingenting liksom. Usch fy! Nej, men så lyder iallafall mina tankar just nu. Vilket är det bästa sättet?

Nu ringer det.. hörs sen kanske!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0