Tina's psyco neibour!

Min bästa Tina har nämnt en galen & läskig granne hon har, och som den Flensbo jag är så borde jag hajat vem det var hon menade.. men inte förän nu när jag såg att hon skrivit om honom i sin blogg, för att citera: "Slåss med sin krycka.." så klickade det till i huvudet vem hon menade! Haha - det är en finsk gubbe som ofta kan prata med än på ett väldigt argsint sätt, på finska! Och finska låter ju väldigt hårt. I vilket fall som helst så är det sant, den gubben är helt galen, a real psyco. Det har hänt ofta att han jagat mindre barn med sin krycka i högsta hugg och skrämt dom. Min lillasyrra som är 12år är närapå livrädd för honom.. haha, ingenting att skratta åt egentligen. Men jag tycker att han bara är väldigt komisk på något sätt, men fyfan för att bo granne med honom och ha honom vägg i vägg.. I'd rather kill myself, almost. Väldigt skum av sig och creepy. Stackars Tina som måste stå ut med den virrpannan som granne ..

Oops, upptäckte nyss att jag sitter och snackar skit om en harmlös (?) gammal gubbe, eller ja.. harmlös är han ju inte direkt. Nåja, nu tänker jag iallafall byta samtals ämne. Det har varit en väldigt lång dag! La mig för att sova vid 04:00 imorse och vid 07:00 så vaknade jag utav en massa byggpojkar som höll på i lägenheten bredvid, fy fan va arg jag blev. Dom banka, hamra, slåg sönder saker, kastade ut saker ner i container dom ställt upp på vardera sida om huset.. Och trött som jag var fick jag totalt flipp, men lyckades somna om till slut igen, men blev väckt strax innan elva igen utav killen som ringde mig. Så mycket sömn fick alltså jag inatt.. nåja, ett flertal koppar kaffe - sen kände jag mig som en normal människa! Jag hoppas bara att byggpojkarna inte kör igång imorgonbitti igen, att dom kan vara klara i lägenheten.. orkar inte vakna utav det ännu en gång, då får dom sig en rejäl utskällning.. en människa måste väl få sova ordentligt?

Nu ska jag mysa med en kopp kamomill te!, love it :)
Hörs kanske senare.. ;* PUSS!


Tänk er denna person ovan gånger några år plus kryckor i högsta hugg. Wouldn't you be afraid? ;) Lägg även till ett argsint finskt språk.


Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, snygg bild! Och när jag tänker efter är det faktist ganska likt. Men seriöst, han är riktigt himla läskig. Han knuffade omkull en tjej i busskön typ i våras bara för att komma på bussen först :o Hon hade slagit i asfalten om det inte stått så mycket folk bakom :o



Saknar dig <3

2009-12-08 @ 11:08:22
URL: http://tinaelisabeth.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0