Tråkiga bloggen no1!

Ja!, jag vet att min blogg är extremt tråkig just nu, nog för att den alltid varit lite tråkig - men det är nog extremt just nu, eftersom jag inte kan lägga in nya bilder. Suck alltså!, men datorn bråkar med mig och av någon konstig anledning så kan jag inte föra över bilder med usb-sladden ;s Why? I don't know, I really don't. Nåja, hoppas kunna fixa det iallafall :) Ny dator skulle ju inte vara fel, men har ju så mycket utgifter så det blir kämpigt om jag går o pröjsar en ny.. Nja, får se hur jag gör..

Tråkigt väder idag måste jag säga.. kallt och lite små ruggigt, och jag är ju den där personen som blir väldigt depprimerad när vintern kommer. Så frågan är hur jag ska överleva denna? Det blir drygt! Får sitta inne med en massa ljus, te och annat.. haha! Gå i ide helt enkelt. Eller festa loss ordentligt hela vintern - två alternativ för att överleva.

Ska antagligen träffa bästa Tina idag, igen! Mysigt som alltid :) Dock verkar hon väldigt trött just nu, hon hade tydigen inte sovit bra under natten. Stackarn! :/ Men hoppas ändå att vi ses.

Nu ska jag träna lite! Så musiken åker på på högsta volym, tills grannarna klagar. Let 'em.
Vi hörs senare babes ;*

SKIT I KISSIE! www.stoppakissienu.blogg.se - Ett bättre alternativ.
Människan kopierar allt från Kissie's blogg (lagligt!) i hopp om att folk läser där istället för att gå in på Kissies.se, så att hon kanske lär sig en läxa? Well, jag kör på det istället.. haha!


Kommentarer
Postat av: Tina

Det är klart vi ses! :D <3

2009-12-04 @ 13:33:58
URL: http://tinaelisabeth.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0