YES, I DID IT! ;)

Godmorgon sömntutor! ^^,
Nu blir jag lite sådär halv mallig över att jag gick upp vid halv fem när mitt alarm gick, lyckades ta mig i kragen o bara gå upp på en gång istället för att ligga och snooza in i sista minuten (vilket jag brukar!). Trots att jag i genomsnitt sovit max 3h inatt så är jag vaken - känner mig lite små stolt över mig själv. Hur orkar jag liksom? ;o Det gör jag egentligen inte. Ni ska bara se hur sliten jag ser ut, mina ögon är fucked up torra och trötta, så jag ser allmänt nedåt ut, lite påverkad! Haha. Men antar att tröttheten sätter sina spår ;) Hoppas sminket fixar det åt mig.. vill inte se ut som en zombie direkt. Pinsamt!

Nu måste jag sätta fart, tåget går som sagt vid sju. Ska börja gå halv sju mot station, har en del att göra innan dess. Men vi hörs senare ikväll antar jag! Maybe.. Risken finns ju att jag ligger o sussar som ett litet barn då. Haha :D

PUSS ;* Urs truly, //Elliebell

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0