19 Juli 2009

Hej alla!
Jag har varit grinig enda sen i Fredags, då jag skulle ta ut pengar och det fungerade inte. Det stod: "Tillfälligt fel. Kortet går inte att använda för tillfället...Kontakta din bank om felet kvarstår." Och klockan var över 15:00 då och banken stänger ju vid tre. Så inte kunde jag ta ut några pengar! Blev flyförbannad - och det enda vi hade på oss i kontanter var ca 150:- så det räckte nätt och jämnt till ett par öl o lite gott snacks till kvällen. Jävla bank säger jag bara, undrar vafan dom har gjort med mitt kort, eftersom det fungerade bara några dagar tidigare. Men imorgon ska jag åka in och skälla ut dom, fråga vad problemet är? För så mycket vet jag, att jag inte gjort ett skit med mitt kort. Nedrans Swedbank!, jag ska byta till Nordea.

Malmamarknaden är nu i helgen som kommer, Fredag - Söndag. Så dit ska man allt! På Fredagen uppträder Kevin Borg, och på Lördagen Nordman & Aya Baya Band.. Nordman är dock den enda jag ska titta på. Har alltid tyckt att han är grym, hans röst o allt. Så det ska bli kul :) Någonting att se fram emot ..

Just för tillfället sitter jag o väntar på att tvätten jag slängt in i maskinen ska bli klar, så allt hinner torka till förhoppningsvis imorgon. Sen blir det en till maskin med sängkläder o handdukar.. Söndag betyder att man bäddar rent i sängen, fast jag tycker att det är riktigt drygt och jobbigt. Men vill man ha det fräscht så, vad gör man? :) Jag är egentigen riktigt trött och seg idag, så senare blir det att glo på Batman & Robin! Yeah ;)

HUR HAR NI DET?

Hörs senare! puss.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe man får göra sitt bästa..^^ ha en vision i huvvet och göra utifrån det. :)

2009-07-20 @ 13:34:39
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: johanna

sv; jo den va rätt okej :)

2009-07-20 @ 14:42:05
URL: http://welcometomyfreakshow.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: Okej, men här är det nu superbra väder! Solen steker på :-D

2009-07-20 @ 15:23:01
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0