4 Juli.

Godmorgon!
Jag somnade i soffan igår, men vaknade några timmar senare utav att hundarna bråkade. Ibland blir jag galen på dom! Men lika bra att jag vaknade, för att sova hela natten i soffan är ingen hit, brukar alltid få så nedrans ont i nacken då.

Nu sitter jag och inväntar kaffet - as always. En kopp kaffe, eller två på morgonen o en cigg är ett måste i mitt liv iallafall! Behöver piggna till lite.. måste fixa o dona lite här hemma idag, hoppas på att älskling hjälper till också. Men det märks ju, det är ju inte Kill-göra direkt, att städa. (Enligt vissa) Men i vilket fall som helst, det måste vara fint o rent eftersom faktum är att jag fyller år imorgon.. yey me! ;)

Hörs senare!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0