Goddag! (eller Sämstdag)



















Har precis hällt i mig en fjärde kopp kaffe, beroende kanske? Ja, lite faktiskt. Nu får jag faktiskt skylla mig själv att jag har fått ont i magen - läkaren har ju sagt att kaffe är riktigt dåligt för magen när man har magkatarr, men detsamma gäller ciggaretter och alkohol. Så kan det vara.

Vädret är inte alls som jag hade hoppats på att det skulle vara.. men vad ska man förvänta sig? Svensk sommar är bara skit! Skulle vara så nedrans skönt att bara sticka utomlands och stanna där, men tragiskt nog är det inte så lätt att bara dra. Den drömmen får väl allt ta o vänta ett tag till I guess.. Försöker komma underfull med hur dagen ska spenderas idag, skulle behöva vara hemmafru ett tag idag och städa, tvätta osv.. Men får se hur det blir med det. Först o främst ska jag få liv i älskling som fortfarande ligger o sover, men det får vänta en stund till - måste gå o slänga soppor nu, samt hämta posten som måste ha kommit nu.

Vad ska ni hitta på idag då? :)
Glöm Nu Inte Att Kommentera ;)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe ok..^^

2009-07-27 @ 13:50:44
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: linda

svar: jo den svarta är sjukt snygg. båda är snygga. så ett svårt val. men får nog bli svart. PUSS

2009-07-27 @ 14:07:40
URL: http://lindoosa.blogg.se/
Postat av: Elm

Sv: tack, detsamma :)

2009-07-27 @ 18:55:43
URL: http://storamolnet.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0