Guess who's back? :)

Godkväller på er!
Nu är jag hemma igen, efter en relativt lång dag.. men en väldigt trevlig sådan! :) Det blev en färd till Västerås för mig och killen förut, vi kom iväg vid 16:00 tiden. Hade det supertrevligt i Vås, men eftersom vi har hundar att tänka på osv, så åkte vi hemåt igen vid 21:00 tiden - ett snabb stopp på McDonalds och tog 2 Cheeseburgare var! Mumsigt*, men usch o fy va mätt jag blev, konstigt nog ;s Vi var väl hemma typ 3timmar senare, och hundarna blev överlyckliga (som vanligt;)) Jag var på lite små filurigt humör när vi kom hem, så jag sprang o gömde mig i dungen bland träd o barr medans baby släppte ut hundarna. Satt där helt knäpptyst och gav inte ifrån mig minsta ljud, men trots det så hittade hundarna mig på 1minut. Mina bäbisar.. <3
Vi tänkte att en kvälls/natt promenad med hundarna ut i skogen skulle sitta fint så jag slängde in min väska i huset och byte om till mer bekväma promenadkläder, sen satte vi på hundarna deras rödblinkande halsband och drog ut. Dom ser riktigt snygga ut i dom måste jag faktiskt säga :) Det var i vilket fall som helst underbart skönt att ta en sen-promenad med hundarna o baby, Sky var superpigg och sprang runt som en dåre på hjärden och bland skog & mark. Så härligt att se! Vilken energi hundar kan ha ibland .. tänk om man själv hade lika mycket? :) Lillsnörplan var lite segare dock, hon bara skuttade lite lätt hipp som happ o undersökte diverse grässtrån (?). Ja, söt kan man absolut vara.. hah! <3

Nu är jag i vilket fall inne och sitter bänkad framför datorn, har hållt på o skrivit på detta inlägg i säkert 40minuter, om inte mer.. jag kommer av mig hela tiden utav folk på msn som skriver. Men nu börjar jag faktiskt bli klar - i've been very good! :) Nej, men vet ni vad? Jag ska faktiskt ta o ägna mig åt ett par människor på msn nu helt o hållet, för det här med att försöka skriva blogg när tankarna är på en starkt flödande diskution på msn, det fungerar inte riktigt korrekt!

Så vi hörs antagligen imorgonbitti, eller ja senare.
Tills dess: Farwell! ;) PUSS/KRAM!


En äldre bild på thefamily; från i våras. Jag, Baby & Hundarna! <3

Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha, sent du gick och la dig! XD

2009-07-21 @ 12:16:00
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Mayra

ooh tack så mycket, visst är hon söt? :) Jo då allt är toppen själv då? Puss

2009-07-21 @ 12:43:04
URL: http://gorditas.blogg.se/
Postat av: HASCHPLANTA

Haha ja det är väl det minsta man kan säga :D Just nu minns jag inte hur ont det gjorde, men väldigt ont!;)

2009-07-22 @ 15:33:13
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: natalie

Vad häligt :)

2009-07-24 @ 16:58:34
URL: http://nathm.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0