Ingen blogg-rush..

Godmorgon!, eller dag.
Har inte sovit ett skit i natt knappt, jag o baby lade oss vid sex imorse och gick upp vid nio. Det lär inte vara allt för hälsosamt. Så nu känns det som om jag har en fet baksmälla bara för att jag är så nedrans trött.. suck*

Igår var en fabolous dag.. så bra som den bara kunde va! Vi tog med oss hundarna o åkte in till byhålan och var det enda till tio-elva tiden på kvällen. Vi satt nere vid hamnen ett bra tag o drack ett par öl och bara hade det mys, medans hundarna badade. Det kom dit lite andra människor sen - det var trevans! Baby (söt som han är..) gick fram till två ungar som kom med en båt och bara sådär hipp-som-happ frågade han om vi kunde ta en tur i båten 8) Vilket vi gjorde! Men funderar ändå på om dom inte blev lite smått rädda trots allt? Hah! Yeahyeah, not my prob.

I vilket fall som helst - är helt slut! Och jag känner inte att jag har minsta lilla blogg-lust kvar.. vad händer egentligen? Får åtminstone gotta mig åt det underbara vädret idag. SKÖNT! :D

Höres!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha yeah! XD

men jaja.. :P nu ska jag försöka hitta en bra tröja att ha på mig! ^^ kramar!

2009-07-09 @ 13:24:49
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0