Mycket gjort!

Goddag vänner! :)
Har precis kommit hem ifrån byn, har uträttat en del saker. Som jag skrev igår så gick jag till Swedbank idag och gapade om mitt kort - och det slutade med att dom bröt itu det.. Varför? Jo, för tydligen har jag Övertrasserat kortet för många gånger, trots att jag alltid betalat in minuset i tid. Tusentals människor gör samma sak, men inte är det någon som spärrar deras kort då? Nej! Men i vilket fall som helst, så fick jag ut mina pengar.. men kortet gick åt helvete, och nu får jag vänta ett tag innan jag får ett nytt. Jaja, så kan det gå. Men jag har skrivit in mig på ArbetsFörmedlingen idag, ska tillbaka dit den 4Augusti och få prata med en person. Samt så har jag fixat personkonto på Nordea. Men får inte mitt Visa kort ännu, det dröjer upp till 3 månader. Hrm* Men kontot är iallafall öppnat.

Jag har även varit på Socialen och pratat med dom, ska ringa till Stödenheten imorgonbitti och få prata med en handläggare, så jag kan få mitt försörjningsstöd (som jag har rätt till!) eftersom jag inte är sams med morsan, inte bott där på evigheter, flera år.. samt ingen annanstans. Så.. det här ska nog ordna sig. Och förhoppningsvis får jag börja plugga till nästa vår. Woho! saknar att plugga ändå..

Just nu planerar killen o jag vad vi ska ha för oss idag, vi har köpt hem lite gott att äta o dricka. Möjligen blir det en tripp till Vås eller något. Men vi får se hur det blir. Nästan alla pengar går åt då. Fast who cares, bara att skoja runt lite är alltid prima ballerina..

Min käraste morfar bjöd oss föresten på fika idag - tack så mycket, supergott och super trevligt! :) <3

Hörs senare! PUSS/KRAM

Glöm inte att kommentera.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

jo tack det är bra. själv?

2009-07-20 @ 17:18:07
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: HASCHPLANTA

haha nej det är lugnt, man kan ju alltid skratta åt det i efterhand:D

det gjorde det! en stor fet bula fick jag i pannan min;) usch:p

2009-07-20 @ 18:00:33
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: olivia

sv: jaaa, speciellt när man är sååå sugen på att se film :) kiss och bajs.. Annars får jag väl påstå att det är lungt, är bara otroligt trött.. Hur är det själv??



kram

2009-07-21 @ 00:20:24
URL: http://freshprincesses.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: hahaha, jaa!



Vad bra! :) Jo klockan är mycket, och min kropp är så trött att jag knappt kan röra den en millimeter. Fast ögonen är helt uppspärrade.. Börjar få en känsla av att jag är en så kallad datornörd.



kram

2009-07-21 @ 00:34:33
Postat av: johanna

sv: självklart

2009-07-21 @ 00:37:43
URL: http://welcometomyfreakshow.blogg.se/
Postat av: Cajsa

aww, tack sötaste! :D betyder massor! ^^

det står på designadinblogg.se..;-) för trött för att beskriva just nu..XD hehe.. :P kommer bara vilseleda dig i sånna fall.. :P

ska sova nu... natt, natt! :D

2009-07-21 @ 01:45:58
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: FRIDAÖAÖAÖÄAAAÖAAÄA

härlig bild:D

2009-07-23 @ 13:46:31
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0