Randombilder.

Godmorgon på er!
Jag har sovit så gudomligt skönt inatt, vi lade oss vid 04:00 tiden därför är jag uppe lite sent idag, men skapligt pigg är jag ändå. Skönt :) Just nu sitter jag o dricker morgonkaffet o ska strax ut en liten sväng i solen som lyser så skönt idag. Bjuder er iallafall på ett par randombilder från 'senaste tiden'. Hörs senare! :)


Älskade Sky leker med Rogers hund, Esmeralda.



Vår Kurri ligger rätt konstigt ibland .. ;o



Så ser jag ut ibland när jag åker bil, hah! Läcker ;)



Min älskling, mitt hjärta & själv.. all kärlek till dig! <3



Glass med smultron stoppar mitt godissug. Mums*



Imma a nerd!, tagen när babe & jag tare lugnt på 'vårt ställe.'



Dagen vi tog en sväng ut på sjön med två småttisar? -



.. och baby är så het ute på sjön! ;)



... men jag däremot ser ut som ett freak & håret blåser i hela facet! ;s



Våra älskade hundar bråkar om en pinne, sötnosar <3



Älsk försöker lära våran minsting att inte dricka så mycket. Haha! :D



Men hon vägrar sluta - ja, så vad gör man då egentligen? ;) <3



Bästaste Sky chillar & solar! <3



Fotomodel no1; <3



Jag fular mig så gott jag kan - :)



Och jag lyckas! Egopics är alltid bra att ta ;)



Kommentarer
Postat av: fridaaaaaa

vad skönt ddt såg ut att vara:)



haha jo det är lite rörigt kanske men tillslut hittar man på bloggen min haha:D

2009-07-27 @ 00:02:30
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0