Ska vi riva hela haket, Så klart!

Ja, jag är hemma igen. Har varit det i ca, 2timmar. Men Baby och jag startade grillen så fort vi kom hem och körde hamburgare! Underbart gott, men nu är jag så mätt att jag knappt orkar stå upp. Har hunnit städa till lite grann, så lite små duktig har jag varit. Känner mig helt slut - kan bero på flaskan Körsbärsvin, och ölen vi drack förut?, maybe so! Men fyller ju imorgon så jag får Dricka! Ja, det är inte alls långt kvar.. bara ett par ynkliga timmar. Så grattis till mig! :) Myndig blir man bara en gång, aldrig mer.

Nu ska jag försöka ta orken till mig att städa resten, slå ihjäl alla myggor - därefter mys framför tvn! Hoppas på att få en helkropps massage av Baby. (Någonting säger mig att jag kommer få det! ;)) Yeahyeah, har inte tid för bloggen längre. Så Godnatt så länge. Så hörs vi imorgon, antagligen!

PUSS/KRAM!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0