SLUTA RING!

Fy satan vilket väder - har fått springa ute för att undkomma regnet. Blä*

Jag har nyligen upptäckt att det inte alls hjälper att jag byter mobilnummer - folk får tag på det ändå. Hur gör dom egentligen? Jag har knappt lämnat ut mitt nya nummer till någon.. so what's the deal? Har bytt enbart för att slippa alla dessa sms-fjantar som frågar om man vill ses osv, såna jag inte ens känner eller har någon aning om vilka det är. Dessutom vill jag slippa vissa Idioter som får för sig att ständigt ringa till mig bara för att få tag i en annan person.. Hrm! Jag avskyr't. Men det har inte hjälpt att byta nummer - så nu är jag skapligt grinig. Kanske lika bra att klippa itu simkortet o slänga det åt helvete och vara mobil-lös? .. fast å andra sidan, jag överlever inte utan telefon! Nåja - får ge folket en passning och se om dom bättrar sig.

Som jag skrev tidigare så blir det filmmys, gott att äta och mjukiskläder hela dagen idag. Ikväll är det ju Oceans twelve  på tv6 med bla. George Cloney, Brad Pitt, Julia Roberts, Catherine Zeeta Jones etc.., med en enligt mig bra film och sevärd. Så den sitter jag bänkad framför vid nio tiden. Fram tills dess blir det att köra lite Slots Online, och möjligen att hämta hem en film.. Något tips?

PUSS&KRAM  B*tches!

Kommentarer
Postat av: disse

SV: Tack så mycket ! :D

2009-07-09 @ 16:42:29
URL: http://aldw.blogg.se/
Postat av: Mayra

Tack så mycket sötnos :) Vad händer ikväll då? Puss <3

2009-07-09 @ 17:18:08
URL: http://gorditas.blogg.se/
Postat av: Mayra

Precis, vädret är ju hemsk. Så det blir nog någon film eller något. Hehe :)

2009-07-09 @ 17:34:22
URL: http://gorditas.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0