Snart är det bara 1Dag kvar!

Ärligt talat så har jag faktiskt varit hemma några timmar nu. Men bloggen har helt enkelt fått vänta (too bad for u!), eftersom det Åskat på här. Och sist åskan/blixten hälsade på så förstördes vårat modem.. lite mindre kul. Det blixtra till i hela köket, och det tog ett bra tag innan Baby och jag fattat vad som skett. Nåja, så kan det gå.. men riskerar inte det igen. Drygt att behöva vänta tills dom skickar ut nytt modem osv, tar ju ett par dagar. Suck!

Har haft en kanonmysig dag faktiskt.. baby och jag satt i parken o tog ett par öl, sen hämtade vi kartonger som är mina som stått hos min morsa i ca, 1 1/2 år (som jag inte orkar/velat/hunnit hämtat!) men vi hämtade det nu idag, finally. Skönt att allt står hemma här nu, så jag vet vart allt är! När vi väl kommit hem igen o packat ur allt, så blev det Hamburgerdags - men eftersom det regnade lite o så, så sket vi i att grilla, det tar vi imorgon eller Söndag. Det var supergott med hamburgare, gud va jag har längtat efter det. McDonalds är ingenting för mig, heller köra själv hemma! Till maten blev det ett glas Körsbärs vin. Ni som inte har druckit det, lär ju ta o göra det .. för det är verkligen underbart gott! Smakar godis, I swear.

Well.. nu blire en titt in på Facebook, sedan slänger jag mig i soffan framför tvn.
Förhoppningsvis somnar jag.. Mh! PUSS

(Ps, lovade Outfit - men det får vänta.. tyvärr! Orken finns inte.)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0