The worst updater Ever.

Hallå i sommarvärmen!
Jag vet att jag har varit totalt värdelös på att uppdatera o skriva i bloggen nu, men jag har varken orkat eller haft tid.  Så kan det va.

Nu är jag överlycklig för att värmen har kommit tillbaka på allvar igen, det kan inte bli bättre. Samt att mina pengar kom idag, wohooo! En väldigt korkad grej är att jag lyckats slösat 6700kr, sedan 5Juli (då jag fyllde..) Eh!, inte speciellt lyckat från mitt håll. Men sant som det är så finns det massor av saker o göra för pengar så, vi skyller på det. Det ser ut att bli en kanon dag, så nu orkar jag inte sitta kvar o knappa på tangenterna längre.

Vad ska ni göra en Fredag som denna? :)
PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe jo då men det är molnigt.. :P

2009-07-17 @ 12:40:57
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Mayra

Hihihi såån är jag flumm XD Tack så mycket :)

2009-07-17 @ 13:36:45
URL: http://gorditas.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0