Time to face the truth.

Igår var verkligen en fartfylld dag. Killen o jag drog först in till byn, träffade lite människor, snackade skit, drack och handlade grillmat osv.. Vi blev kvar där ett bra tag, en snabb tripp till Hälleforsnäs blev det också. Och för er som inte vet; Hälleforsnäs är mycket mycket mycket mindre än vad Flen är. Usch för alla dessa små byhålor säger jag bara .. suck* När vi kom hem igen så packade vi in hundarna o fiskegrejer i bilen, sen drog vi ner till sjön, fiskade lite.. och jag fick något ryck så jag kände mig tvungen att doppa mig i sjön - kallt som satan! Och det var inte planerat, så hade ingen handduk med mig eller så. Nåja, lite småskönt ändå för jag fick mig en redig chock utav det kalla vattnet. :)

När vi kom hem igen så var klockan redan nära 02:00tiden, och då fyllekäkade vi lite varma mackor. Smasken säger jag bara.. och idag ska vi troligen grilla - kanoN! :) Men innan det, En sväng in till byn.. as always.

Hörs sen!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0