6 Days Left ..

Godmorgon!
Klev upp tidigt idag, 05:30 närmare sagt. Fråga inte varför, det bara blev så. Jag hade en kanondag igår ute i solen - det blev promenader, dopp i sjön & solning med baby. Helmysigt. Och idag ska det bli minst lika varmt så det kan jag gotta mig åt. Ska antagligen träffa sötTina och det kan ju inte bli annat än trevligt! :) Har saknat den tjejen till tusen, var ett tag sen vi sågs sist, tyvärr ;/ Förutom att träffa söta idag så måste jag ta o ringa både Åklagare, Tandläkare & Doktor, dessutom prata med Banken. Träligt. Någon som kan göra't åt mig? Tack.

Nu sitter jag o fyller magen med ett flertal koppar kaffe för att piggna till lite mer (as always). Sen är det dags att hoppa in i duschen trots att jag faktiskt duschade igår kväll.. men i den här värmen så - ja, ni vet! Föresten så är det bara 6dagar kvar tills man blir myndig nu. Woho! Eller vad ska man säga? Vet inte om det är något att hurra över riktigt, men får väl se det så positivt som möjligt. I've been lookin' for freedom.

Hörs lite senare babes!*



Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0