Den sista Juni dagen.

Tjolahopp!
Mina hälsningar är riktigt klockrena måste jag våga påstå. Det blev en lång natt, somnade inte förän närmare tre-fyra tiden, och gick upp vid halv nio imorse. Trots att jag kände att jag verkligen behövde sova vidare. Men duktig som jag är så klev jag upp o körde på för fullt. Därefter fixade jag i ordning mig osv, o vid halv elva så åkte jag o baby in till Flen. Eller rättare sagt han cyklade in, och jag åkte bil. Ac för min del, svett för hans.. :) Hah! Väl inne i byhålan så blev det att köpa på sig cigg och alkohol. Sen satt vi hela dagen fram tills sju tiden i solen - och jag lovar er, solsting av hög klass kan jag verkligen garantera er att jag har! .. Tack o lov fick vi skjuts hem förrut, schyst! Så nu har vi precis klivit innanför dörren - har spenderat tiden efter att vi kom hem från byn, ute med hundarna.. massa bus o lek med pinnar. Dom älskar't. Plus lite fix i trädgården. Så en kanon dag har det varit.

.. besviken på En viss person är jag, tyvärr! ;/

Hörs imorgon! (bilder kommer då!)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0