Here comes the night.

Efter det här inlägget så blir det inga fler idag. Ska lägga mig i soffan med en stor kopp kamomill-te, glo tv och hoppas på att jag somnar. Klockan är ännu inte mycket men jag är helt slut .. och imorgon blir det möte med L.E, klockan 13:00 i skitFlen. Innan jag slänger mig framför tvn så blir det en dusch, som jag sa igår, det är behövligt när det är så här varmt o kletigt i luften. Däremot så har det ju blåst rätt mycket idag, skönt med fläkt!

Jag har fastnat för en låt med han Kim, från Made In Sweden ni vet? Låten heter iallafall Here comes the night - den är värd att lyssna på. Tyvärr hittade jag inte den låten på youtube med bra kvalité, så ni får själva gå in o söka. Ego me! Japp :)

Nej ni! Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

jag har haft det bra idag. för jag har inte varit vaken så länge.. XD haha! själv då?

2009-06-26 @ 12:49:29
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0