No time for jokin'.

Finally har jag börjat lugna ner mig lite gran, är väldigt arg fortfarande men jag känner att jag inte orkar slösa all energi på det just nu. Dessutom tycker jag helt enkelt inte att det är värt det överhuvudtaget. För sanningen är den att det faktiskt inte är mitt problem hur andra agerar och beter sig, det är ju trots allt jag som är i fokus för mig själv! Jag är extremt besviken på en person och det vet han om också. Frågan är vad han ska göra åt det? Vi ska snacka sen, så jag sitter o funderar på vilka ursäkter jag kommer få höra. More lies I guess.. Jag har lagt ner alldeles för mycket energi på att bry mig om hans handlingar, så det orkar jag inte göra i fortsättningen.

Sådär.. nu skrev jag av mig lite smått. Skulle jätte gärna vilja skriva mer grymma saker, fast jag skippar att göra det, iallafall i bloggen. Haha! :) Jag njuter av solen och musiken som pumpar ut genom högtalarna - det är faktiskt en bra dag idag, trots allt. Och känner att mitt humör kan stiga till toppen om jag bara kopplar av, så det ska jag försöka göra. Funderar lite gran på min födelsedag som strax är här, 5 Juli för att vara exakt. Det är ju en Söndag tyvärr. Och jag har ingen aning om vad jag vill göra eller ska göra. Vara med killen är ju en självklarhet - men vad mer? Familjen ska jag inte träffa. Snacka om dysfunktionellt familjesystem av höggrad. Jaja, bara att skita it.

Nej ni - nu ska jag ut o njuta ännu mer utav solen. Kommer troligen somna eftersom jag inte fått någon sömn dom här två dagarna. Men då kan jag vakna upp o va brun o bränd - snyggt ;) Hörs.


Kommentarer
Postat av: Tina

Precis!

Det ska jag göra, måste ta en massa bilder när vi ses också :)

puss <3

2009-06-25 @ 11:50:46
URL: http://tinaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Tina

Hahahahah ja hur skulle man kunna glömma det? :D haha

Saknar dig för mycket baby <3

2009-06-25 @ 14:28:39
URL: http://tinaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Cajsa

ahh ok... I see.. :P

2009-06-25 @ 15:22:49
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0