Nu är jag hemma igen.

Värmen har  verkligen ångat sönder en idag, till och med när det blåser så blåser det bara varm luft. Ja, härligt att känna att det verkligen är sommar. Var dessutom en som berättade nyss för mig att det ska bli varmare. Stämmer det? Jag hoppas faktiskt trots allt på det. Solbrännan behövs jobbas mer på!

Har spenderat dagen tillsammans med underbaraste Tina. Trevligare kan man allt inte ha det. Blev glass på Orlog och promenad i solen. Plus en massa snack. Tokbra! Var bra längesen jag träffade henne så det var verkligen behövligt att ses idag.

Kaffetime för min del nu.. hörs sen!


Tack för en fabolousdag sötnos! Love You <3

Kommentarer
Postat av: albonita

Sv: Ja visst var den?:) Skit fin blogg du har =)

2009-06-29 @ 19:41:05
URL: http://albonitaa.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0