Start from the scratch.

Nu försöker jag återigen .. med en ny blogg. Men räkna inte allt för mycket med att uppdateringar kommer ske rutinmässigt eller dagligen. För det kommer det garanterat inte göra! Och tills vidare får bloggen ha en tråkig design, för det tar ett tag o fixa till en snygg och just nu orkar jag inte det!

För övrigt så har det hänt en hel del på sistone, nåde bra saker & dåliga. Fast det tillhör väl livet I guess.. ingen dans på rosor direkt. Men så mycket bättre kan inte dagarna bli ändå, eftersom det nu ÄNTLIGEN är sommar! Värsta värmeböljan och jag bränner sönder mig efter fem minuter i solen.

Och nu börjar det närma sig min 18års dag.. endast 1vecka & 4dagar kvar! Så det känns relativt skönt måste jag säga. Men nu är det dags att gå ut o lägga sig i solen ett tag. Tjingeling!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0