Uppe med tuppen.

Godmorgon!
Jag hade faktiskt inte väntat mig att jag skulle sova så mycket inatt, somnade vid 04:00 och vaknade för ca en timma sen. Mycket sömn för min del, usch. Är helt slut! Har laddat kaffebryggaren med 7koppar kaffe, det borde hjälpa lite åtminstone. Jag trodde att lite sömn iallafall skulle hjälpa mot ilskan, men där hade jag fel. Är precis lika förbannad nu som igår, om inte ännu mer. Solen får väl försöka få mig på bättre humör.. Vill bara att klockan ska bli lite mer så det blir varmare, sola sola sola!

Det verkar bli en rätt död dag idag, vitt jag vet än så länge. Orken är ju som sagt inte heller på topp så mig gör det ingenting. Imorgon har jag möte med L.E, får se hur det går. Vet precis vad dom ska säga till mig. *Tjat & Gnat*

Nu är kaffet klart..

Kommentarer
Postat av: elin

kolla in min tävling i bloggen =)

2009-06-25 @ 10:09:25
URL: http://baaraeliin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0