Det gick skapligt bra igår!

Hej alla! Dålig update, I know. Men det blir så ibland.
Igår var det en rätt fartfylld dag - gick upp vid halv sex, kan ni tänka er mig uppe så dags? Det har jag själv väldigt svårt att fatta.. att jag ens lyckades komma upp, jag brukar vara omöjlig när klockan är tidigare än 7. Så creds till mig själv för att jag tog mig upp. Jag slapp som tur var att ta tåget till Västerås.. skönt! Hade ju blivit en del väntetid mellan tågtider osv.. Jag kom percis i tid till målet, och det gick skapligt bra hos tingsrätten ändå. Kunde varit värre! Min dom kommer nästa vecka. Hoppas på så milt som möjligt.

Vi stannade kvar i Västerås ett tag efter jag var klar, tog en längre promenad med hunden och tittade runt lite. Det var mysigt! Jag kan ju inte påstå att Flen håller det måttet som dom större städerna gör, haha.. verkligen inte. Iofs så skiljer det typ 100.000 i befolkning.. Det ska bli så nedrans skönt att få lämna skithålan för gott, för lämnar jag Flen så tänker jag bannemej inte komma tillbaka. Uschnej! Nedrans jävla skitställe säger jag bara.. Testa att bo där så kommer ni haja vad jag snackar om. Vilken jävla mentalitet!

När vi väl var hemma igår så gjorde vi god mat och korka upp en vinare. Till middag blev det hemgjorde köttfärsbiffar, ris och tzatsiki. Låter gott, right? :) Det är det, I swear.. Efter maten var vi båda så slut att vi total slocknade fast klockan inte var särskilt mycket.. till och med disken blev kvar till idag morse, då är det verkligen ett tecken på trötthet. Disken ska alltid tas hand om innan man går och lägger sig! Nåja, slutpratat om strunt saker. Hur har ni det?

Ni har väl inte missat tävlingen som ni finner i inlägget innan detta? Ett skönhetskit värde ca 800:- är väl någonting alla tjejer vill ha en chans att vinna? :) Sorry dudes, it ain't for you..


Kommentarer
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

tack :) <3 vad tycker du om ank-hörlurar i senaste inlägget, HISS eller DISS? :)

kramis

2009-11-12 @ 21:15:35
URL: http://ligon.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0