Det gick snabbt!

Nu är jag hemma igen! Vi åkte in snabbt fram och tillbaka och handlade hundmat och lite gott till oss själva, samt ciggaretter. Så nu klarar vi oss ett par dagar åtminstone. Det är drygt att åka in fram o tillbaka hela tiden. Resan kostar dessutom! Och nu närmar sig julen och det är mycket som behövs handlas. Presenterna kommer gå på en hel del. Dock köper inte jag till så många, utan endast dom närmsta så som Killen, Lillasystern, Ett par vänner och så. Så långt pengarna räcker. Hela familjen/släkten har jag inte råd med!, tyvärr. Ska försöka ha råd med något till lillebrorsorna också. Men det märks.

Nu ska jag rensa och städa lite - flytten är på G och sker innan December. Och som jag berättat för er - killen och jag flyttar isär ett tag. Bäst så. Jag behöver komma på fötter igen och inte vara beroende utav någon annan.. Har ju iofs alltid klarat mig själv.. Men ja, vi kommer flytta tillsammans igen en dag. Kanske väldigt snart eller om lång tid. Det märks!

;*


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0