Din kommentar, mitt svar!

DIN KOMMENTAR:


MITT SVAR:
Först och främst, sen när kom "Gud" in i bilden? Sen så vad är EMO, eller en EMO? Efter att du svarat på det så kan vi ju kanske diskutera om den saken. Och man botar nte hjärnsläpp genom att köpa en ny handväska. Du verkar vara så engagerad att vara någon sorts copycat till Kissie, Dessie, Paow och who knows, kanske till och med mig, haha! Kul för dig. Och ditt svar på min kommentar har ingenting att göra med det jag skrev - så varför ens skriva då? Flicka lilla, ta dig en titt i spegeln. För du är väl en liten flicka? En liten minibrud som gör ett desperat försök till att kopiera andra. Du har varken bilder i din blogg eller några relevanta inlägg, verkligen inte seriösa. Hoppas att du kommer ur ditt fjortis stadium, för du är bara pinsam, på alla sätt! Ska du ge något svar tillbaka till det jag skriver, eller någon annan så håll dig till saken, eller kom med något bra. Det skulle vara enormt pinsamt om du vore över 13år! Nåja, jag tänker ju inte spilla din tid :) Den är ju så dyrbar..



Notera tjejens "presentation" av sig själv.. a true kopierings kisse.
LÄNK TILL BRUDENS BLOGG BTW! : www.prettiest.blogg.se

Nej, nu lägger jag inte ner tid på detta längre.. att "hänga ut" småbarn i min blogg är inte riktigt min grej.

Ska återgå till flyttnings städningen, imorgon gäller det.. vi hörs! :) PUSS ;*



Kommentarer
Postat av: Ness

jaha vad roligt , känns de kul att flytta då :)?

jo det rullar på

2009-11-24 @ 21:01:00
URL: http://sness.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0