Glöm inte tävlingen!

Godmorgon!
Har dock varit vaken i ca 2timmar, hällt i mig kopp efter kopp med kaffe. Det är ett måste i min vardag iallafall. Igår kväll tog jag och killen en sväng i mörkret med hundarna vid skogen - på ett ställe vi inte varit på innan trots att vi bott här i 2års tid, vi har inte utforskat alla vägar.. men det kommer vi ju inte hinna med nu pga flytten, men så kan det va. Det var iallafall mysigt med en kvällspromenad trots att det snöade lite och var kallt, mina fingrar blev nästan till is. Hundarna uppskattade verkligen promenaden, men vilken hund gör inte det? :) Hehe. Det är Fredag idag.. vad ska man hitta på? Jag har faktiskt ingen aning, ingenting planerat. Ska klicka hem en present till killen som fyller år på Måndag - han kommer uppskatta presenten. Vi ska troligen ut o käka då i Etuna, det blir mys :)

Nu ska jag gå igenom min mail och försöka få ordning på saker o ting. Wish me luck :) Och tack till alla er som kommenterar så fint, love it! ;*
-
Har du fortfarande inte anmält dig till tävlingen där man kan vinna ett presentkort värde 500kr hos Beauty Planet? Gör det då. Scrolla ner en bit så hittar du tävlings inlägget :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken ras?:)

2009-11-12 @ 19:37:54
URL: http://elorentsen.blogg.se/
Postat av: Sandra

vilken fin hund du har :D

2009-11-12 @ 20:17:47
URL: http://selicee.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0