Godmorgon världen!

Igår var verkligen en konstig dag, inte för att det var Fredagen den 13:e utan för att jag var helt seg och allmänt konstig. Haha :) Hade det helt mys igår ändå. Vi åkte in och handlade lite gott, från ingenstans hade jag fått in pengar på mitt konto. Why? Någon snäll själ hade suttit in 2000kr utan anledning. Nåja, jag tackar så mycket för det :) Ska ju inte klaga, lite pengar är det åtminstone och det hjälper ju med de praktiska saker som behövs handlas osv. Så det är gjort! Och slösade inte alls mycket.. men vi köpte hem en massa gott. Som sagt; Lördag är en gottis dag :)

Vad har ni haft för er i helgen? Har ni gjort någonting skoj? :) Dela med er*

Puss/Kram; Your E.
(Följer ni mig via Bloglovin', så säg till så följer jag er med ;) Rättvist ska det va!)


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0