Godmorgon!

Just nu är jag äckligt irreterad! Myndigheterna driver mig till vansine, alltså Soc. Har hur mycket som helst att göra denna vecka med flytt osv, och dom bara strular med en. Fyfan säger jag bara. Måste man hota med JO-anmälan för att dom ska fatta någongång? Är så trött på dom. Dom har alltid varit svin emot mig, bara suttit på sina lata arslen och inte gjort ett skit. Och dom ska ha ett sånt jobb liksom (?). Suck, säger jag bara! Snacka om att dom förstör mitt humör.. mitt i allting också. Gah ;s Någon som känner som mig när det gäller dom?

Jag klev upp vid åtta tiden och älskling hade varit så underbar så och gjort i ordning kaffe, så det var klart när jag väldigt frusen och trött klev upp. Tack :) Idag kommer det vara full rulle hela dagen, vi kommer springa runt som dårar i huset och försöka få klart det sista inför flytten imorgon. Har iallafall gjort klart övervåningen och en del utav undervåningen, så jag hoppas att vi inte blir tvingade att stressa ihjäl oss idag. Det är ju trots allt vår sista heldag i huset och då vill jag utnyttja det en sista gång. Busa med hundarna på tomten osv.. Kommer sakna stället extremt mycket. Men det blir nog bra iallafall..

Nu ska jag sätta fart med det som behövs göras. Ringa en del samtal också och gapa på Socialen, hah. They will love it. Dom kommer få höra en riktigt förbannad Elin. Idioterna..

Vi hörs antingen senare eller some other day!
Puss ;*


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0