Halloween helg = Party (?).

Happy Halloween i efterskott då. Vad har ni haft för er i helgen, "firar" ni ens halloween? Jag antar att dom flesta har varit ute i helgen och festat - det har inte jag. Chockerande va? ;o Elin Johansson aka Mrs Alkohol har inte druckit en enda droppe i helgen. Jag har faktiskt bara varit hemma och myst framför filmer med gott att äta. Lite städning har jag också klämt in i helgen. Förr så hade jag absolut inte skitit i att festa på Halloween, det brukar vara ett "måste" i umgänges kretsen, I never used to miss a party! Vad har hänt med mig? ;o Hah!Ja, jag kanske har mognat mycket. Who knows (?).

Hoppas att ni har haft en kanon helg iallafall - det har jag haft fast jag inte gjort speciellt mycket. Nu sitter jag och glor på Körslaget - ett lag sjunger låten As Long As You Love Me - med Backstreet Boys. Låten är fin, det måste jag erkänna.. I don't care who you are, were you from, don't care what you did.. As long as you love me baby. Ja, så nedrans fin text :')

Kaffe time nu, hörs kanske senare! ;) PUSS ;*


Kommentarer
Postat av: JONNA

härligt & va nykter! :)

2009-11-01 @ 14:47:16
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0