Honey, I'm home!

Eller jag har faktiskt varit hemma i en timma, lite mer.. Har dock hunnit slänga i mig mat, idag blev det snabb mat. Ris, kyckling & Curry sås. En färdig rätt som finns på Coop för tillfället för endast 10kr. Bra va? Orkade bara äta upp hälften ungefär. Så nu är jag äckligt mätt.

Har som jag skrev tidigare umgåts med bästa Tina idag! :) Vi mötes utanför Violen, sen drog vi in till Allshoppen där jag köpte ljushållare, eller vad man ska kalla det. Två blåa, en grön, en röd samt en orange. Endast 25:- skit bra! Sen blev det två koppar dessutom, perfekta för mitt underbara kaffe. Haha :) Dom kostade endast 10:-, så det var bra det med ;P Därefter drog vi in till ICA. Jag köpte ett stort pack med värmeljus (till mina nya hållare), köpte även tvål. Flytande tvål till toaletten, har endast haft en sån där "block-tvål" sen jag flyttade in i Onsdags, och jag tycker flytande är så mycket bättre. Dessutom så luktar den tvål jag köpte underbart. En doft av blåbär/krusbär :) Och det står att den återfuktar, mjukgör och vårdar händerna. Och det har jag upptäckt att den faktiskt gör, det känns som om mina händer blir jätte lena, haha. Nog snackat om tvål! Köpte även te - Tina tipsade om ett gott te, och gott var det. "Apple and Spices" - smakade som äppelpaj med lite kanel, haha. Så godissuget kan man nästan stilla med det.

Vi drog hem till mig sedan.. så nu har hon fått sett min lägenhet :) Vi drack en kopp te, snackade skit och skrattade åt diverse "snygga" bloggare. I vilket fall som helst så följde jag henne nästan hela vägen hem sen - och det är e bit. Vi bor på varsin sida om centrum, haha.. men skönt med en kvällspromenad sådär faktiskt. Det är ju knappt kallt ute, så det gäller ju att passa på innan det blir en massa snö och kyla. Tack Tina för en kanon dag, du är bäst!<3

Nu sitter jag med radion på och nördar mig framför datorn, har kommit underfull med att Internet inte alls är så roligt som jag ibland kan tycka.. har konstigt nog tröttnat. ;s Har svinninfluensan drabbat mig? ;o Nejdå. Men nu ska jag avnjuta dagens sista kopp kaffe och vänta på ett tvprogram, guess wich? Andra Avenyn ;)

Vi hörs! PUSS

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0