Internet = Otrevligt shit

Ja! För under hela dagen har jag inte haft någon som helst täckning, suck säger jag bara. Men nu fungerar det som det ska iallafall. Fast iofs så var det nog lika bra att det inte fungerade för istället har jag städat och rensat en massa bland alla mina kartonger.. har ju inte hunnit packa upp allting än. Jag har gjort mig av med en massa saker, massa kläder och diverse annat shit. Skönt! Varför spara på massa grejer som aldrig används? Ja, frågan är ju varför.. fast det är nog bara mänskligt att samla på skit I guess :)

Iallafall så har jag lyckats göra 5st kartonger till ca 1 kartong, bra va? Duktigt av mig. Vissa saker gjorde nästan ont att slänga, haha.. Har plockat in alla kläder i garderoberna.. skönt! Endast en kartong med kläder kvar att slänga in, hoppas på att slänga en hel del utav de dock.

Tackar mormor och morfar för att dom köpte en kaffebryggare åt mig! Dagarna utan kaffe har varit hemska, jag får abstinens utan. Nåja, nu är det ingen fara iallafall. Har slängt i mig multum med kaffe idag, gott! ;D

Ska försöka fixa lite mer nu, det är en allt för lugn Lördag för min skull.. men det är skönt det med. Har ju som sagt en hel del att göra här hemma. När jag fått lite mer ordning så blir det en dusch följt utav antagligen Paradise Hotel - haha, that's real entertainment. Pinsamma människor! :) Men klart man ska knulla i tv, det är bara naturligt.

Nejni, vi hörs! Puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0