Lillasyrran = <3 & saknad!


Min prinsessa!
Lillasyrran är en person som jag saknar enormt mycket, vi träffas aldrig IRL - det händer att vi pratas vid på msn eller genom sms, men hallå? Vad är det liksom? Mitt eget kött och blod. Men saker och ting har ju varit så komplicerade genom dom senaste fyra-fem åren. Det är tragiskt, fast det är bara så. What to do? Tack vare vårt dysfunktionella familjesystem så är saker och ting helt stört. I vilket fall som helst så betyder du enormt mycket för mig och det vill jag att du ska veta, och du ska aldrig glömma bort att jag älskar dig och hoppas innerligt att du får ett kanon liv. Framåt åren så lovar jag att vi ska ses oftare!, det löftet tänker jag inte bryta. Jag älskar dig skitunge! <3


Kommentarer
Postat av: lillsyrran <3

tack desamma syrran ! <3<3

2009-11-13 @ 13:46:36
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

tycker jag med :) följas via bloglovin? <3 svara gärna på dagen fråga : är fredag den 13 din otursdag? ;)

kram

2009-11-13 @ 23:41:04
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Your words..Ställ gärna en fråga i min frågestund :)

Skulle varit kul :)

Kram

2009-11-14 @ 21:35:41
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0