Morgonkaffe på Orlóg!

Goddag folket!
Antar att dom flesta är i skolan eller jobbar just nu - det gör ni rätt i, för fy va tråkigt det är att inte ha någonting sådant att göra om dagarna .. rutiner är skit bra!

Klev upp vid 07:30 (fast jag har möjlighet att sova hela dagarna.. wouh!) - och älskling ringde vid åtta. Så vi pratade i ca 1h, tokmys på något sätt fast vi inte sa allt för mycket intressant till varandra, utan pratade om tvättmaskiner och torktumlare, haha! Det där med gemensama tvättstugor kunde ju inte bli snuskigare, usch.. men tvätta måste man ju. Där killen bor är det gemensamt och även där jag bor.. fyfan. Och inte nog med det så har jag inget lås ännu, så kan varken boka tvättid eller tvätta. Ska försöka fixa det imorgon innan det blir alldeles för mycket tvätt..

Min morfar kom och hämtade mig vid nio tiden, sen skjutsade han ut mig snabbt till killens och min gamla kåk, jag var tvungen att låsa upp garaget .. haha! Nåja, efter det åkte vi in mot Flen igen och drog till Café Orlóg och tog en varsin kaffe. Och morfig som morfar är så säger han: "Ta en macka också!" Haha.. typiskt äldre att vilja att man ska äta, kan dom inte bara förstå att man inte vill ha? Att man inte är hungrig? Jag är absolut ingen frukost ätare.. ett x antal koppar kaffe och möjligen ett äpple blir min frukost!

Nu är jag iallafall hemma! Spenderade kvällen igår med att b råka med mitt mobila internet, det fungerade inte. Men till slut fixade jag det.. duktigt. Var i Katrineholm på dagen igår - blev ett köp, två linnen, rosa och rött! Älskar de längre linnena som går ner på rumpan, skönt nu på vintern. Så nu har jag 5st nya i olika färger som jag köpt mig under en vecka. Beställde tre från nätet: svart, vitt och grått. Sen de två jag köpte igår. Behövligt! Nu kan jag slänga de andra äldre jag har, sköönt! :D Och tack o lov så kom lillasyrran över igår med sin kompis och tog med sig en hel del kläder jag inte använt och inte vill ha eller kan ha, så nu känns det renare och rensat. Halleh!

Vid halv två - två tiden ska jag träffa underbaraste Tina<3. Saknat henne mycket :) Man har inte träffats så mycket de senaste... åren? Ja fy på mig säger jag bara - om jag säger att jag inte haft tid så ljuger jag. Det har bara inte blivit så. Har varit alldeles för okuperad utav hundarna och så. Men dom har baby nu i sin lägenhet så.. ja :D

Nu ska jag ta o göra i ordning lite och diska! Köra lite mer magträning snabbt också, fy fan va effektiv redskapet är. Fem gånger och magen börjar värka. Kan det bli bättre? :) NOWAY!

Vi hörs senare kanske. PUSS ;*


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0