Morrn Morrn!

Uppe skapligt idag.. hundarna väckte mig för en timma sedan. Kul va? Huvudvärk har jag också för den delen, och inte lite. Usch! Känns som värsta migränen. Vi har börjat städa i ordning och så i huset nu inför flytten.. sängramen slängdes igår samt hörnsoffan och lite andra grejer. Så killen och jag har lagt ner madrasserna i vardagsrummet så att vi kan göra klart övervåningen. Vi får helt enkelt bo på under våningen  nu innan flytten, som sker under nästa vecka I guess.

Jag som hade tänkt slänga en massa kläder, oanvända .. men för små och sånt jag inte använder - men en liten lillasyster sa igår att jag skulle SPARA allt. Så då får jag göra det!

Nu ska jag njuta av morgonkaffet, hörs!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0